Followers

Friday, December 3, 2010

Cinta Pertama...



cinta pertama..
cinta pertama aku bermula ketika aku di alam sekolah lagi.. masa tu aku form3 dan Dia form5. huhuhu.. Budak2 lagi time tu. aku mengenali DIA melalui kawan baik aku sendiri.. Kebetulan masa tu aku memang "single mingle" hehehe..dan dia pun sama. Mulanya aku dan dia cuma berkawan biasa jer..selalu ber'Msg2..Call.. Then sampai lah pada satu hari tu iaitu hari ISNIN,21 OGOS 2006 bermula lah perhubungan aku dengan dia secara rasminya sebagai "COUPLE".. Hehehe ^_^. Masa tu aku memang sayangkan dia..lebih dari sorang kawan dan rupanya dia pun sama. huhuhu. Hari berganti hari aku masih bersama dia dan aku berasa sangat BAHAGIA disamping dia.. Mulanya aku tak yakin dengan cinta aku masa tu sebabnya aku baru form3 dan masih tak 'matang' lagi untuk berfikr pasal cinta tapi keyakinan yang dia telah bagi pada aku mambuatkan aku bertahan bersamanya sehinggalah sekarang.. Dialah yang mengajar aku erti cinta sebenar.. Segala pahit manis,suka duka telah aku lalui bersamanya.. Dialah cinta sejati aku.. Sekarang,tahun 2010 genap lah hubungan kami selama 4 tahun. Tidak ada cinta lain dihatiku hanya DIA cintaku selamanya... Aku amat mencintai MOHAMAD AZREEN... ^_^