Followers

Saturday, December 4, 2010

Hari Raya Aidilfitri 2010..

SELAMAT HARI RAYA...yippy..rata2 dengar lagu raya. huhuhu. Raya tahun nie macam biasalah balik ke kampung aku di LANGKAWI untuk beraya bersama nenek tersayang..hehehe ^_^. Seronok sangat dapat beraya lagi n makan! makan! makan! huhu tapi tak besar2 pun. haha. Aku macam biasalh mesti nak melaram n berposing jer ngan camera. heheh. tapi yang best nya aku dapat duit raya tau! yelah.. dah besar2 nie pun masih dapat duit raya. hehe. Tengoklah gambar2 masa raya aku n family. tapi aku agak sedih sebab tak dapat nak beraya n bergambar sama2 dengan my hubby.....uhuk uhuk uhuk...
Ape2 pun jum tengok gambar ^_^

 di Jety Langkawi

Sayang & Naufal
beraksi sambil menunggu boat utk ke kampung..

2010 bertemakan putih
menziarahi kubur arwah Tok Wan

si kenit berposing

Pagi raya...^_^

me,didi,kasih.


posing, posing,posing hehehe ^_^

aku dapat publishkan beberapa gambar jer sebab banyak sangat kalau nak publish semua
hehehe.