Followers

Monday, December 13, 2010

kenangan manis vs kenangan pahit


entry kali ni aku na berkongsi tentang kenangan ngan korang. tentu korang sume ade kenangan 
masing-masing yang tak dapat na dilupakan kan,kan,kan?? hihi...
especially lah tentang cinta kan..huhu..
act aku memang na berkongsi kenangan pahit & manis cinta aku
bersama "my hubby"...


KENANGAN MANIS

1. pertama kali keluar dating! masa tu zaman sekolah lagi hihi. 
sama-sama naik bus pergi parade ipoh haha. ala, jalan2 sekadar buang masa jer..huhu
 masa tu malu-malu sangat
sebab first time jumpa sejak bergelar "kekasih" hehe..


2. keluar makan bersama pertama kali nya. aku pun da lupa kat mana lokasinya..
ngeee....=) time tu,ish makan dengan penuh sopan lah. heee..


3. pergi mandi waterfall dekat gopeng! masa tu tak ada kereta, ala, zaman sekolah
la kan,so naik moto ramai2 konvoi ke waterfall kat gopeng
sampai kebas punggung aku huhu. asyek tengah mandi tiba2 ujan pulak..
so kami pun mandi la hujan hehehe...


4. pertama kali dia jumpa family aku especially parents aku lah kan..
alhamdulillah family aku menerima dia & aku sangat gembira
bukan senang na dapat family yang sporting mcm mama & papa..


5.beraya bersama hampir setiap tahun! sejak "couple"..
aku suka masak kan untuk dia kek batik tiap kali dia datang raya ruma aku.
hehee..


sebenarnya banyak lagi kenangan manis aku bersama dia. kalau nak senaraikan semua,
wah,mau ta cukup satu page ni..hehe..banyak lagi kenangan aku bersama dia yang tersimpan ketat 
dalam hati aku. sikit2 suda la aku share ye heeee......
jum intai kenangan pahit aku pulak.

KENANGAN PAHIT

1. yang sangat-sangat aku ta dapat lupakan, salah faham antara aku dan dia 
hingga mengambil waktu yang agak lama untuk pulih.
tapi,alhamdulillah bersatu semula...


2. sakit hati...! haha,sape tak penah sakit hati kn?? 
bagi aku saat dia sengaja atau tidak menyakitkan hati aku tu adalah kenangan pahit
sangat, sebab sakit hati nie tak ada penawar yang mujarab
(ngehhh3..btoi ke idak tah...)


3. terpaksa berjauhan dengan dia kerana ikut saudara aku pergi pahang
lebih kurang dua minggu lebih lah ta jumpa. dah tu pulak,
kat area ruma saudara aku nie tade line maxis lak...
haishhh....! lagi la merana aku menanggung sakit rindu....heeee....


4.menempuhi dugaan yang amat berat dan sakit untuk melalui semua yang terjadi.


aishh...banyak jugalah kenangan pahit aku, sampai ta terhitung dengan
kata-kata atau kira-kira...hihihi...yang mana sedikit sebanyak tu lah aku dapat share,
mungkin yg lain agak 'sulit' untuk aku ceritakan...
(sape suh buat tajuk entry nie kan)
heheheh...
btw,aku mohon semoga hubungan yang dibina tiada lagi penghalang 
atau dugaan yang berat...kerana sukar & sakit untuk aku menempuhi lagi
cubaan Mu....