Followers

Friday, February 11, 2011

TERHARUNYA !

"rasa seperti dunia ini aku yang punya"..wahhh...TERHARUNYA !!! apabila "Cik SYG" menyuarakan hasrat hati untuk menghantar rombongan cik Noorr.. (nama bakal ibu mentua hahaha)... setelah hampir 5 tahun meyulam kasih. . .sejak zaman persekolahan , hingga zaman sekarang. Dan AMAT berharap buat selamanya. (jika diizinkanNYA). . . :) kebetulan family aku memang dalam perancangan untuk buat kenduri doa selamat pada bulan 5/2011 , tapi tarikhnya belum tahu bila . dan mama aku ade jugak bertanya "bila lagi cik syg kamu tu mahu hantar rombongan?" hahaha hanya senyuman yg mampu ku balas. tak kan nak paksa kot kan? ihihi. bkn apa , mama aku tu mcam excited sangat nak buat itu, nak buat ini. huhu. lagipun hubungan kami dah lama, family pun dah kenal dan rapat sangat dah. tunggu lampu hijau dari pihak lelaki jelah. yela, aku kan pompuan so harusnya hanya mampu menuggu huhu. uhhh, jauhnya aku berfikir . INSYAALAH, semuanya dalam perancangan . Mudah-mudahan ALLAH permudahkan segalanya.. Kita hanya mampu merancang dan Tuhan yang menentukannya . Kawen muda? ehh,eh . . bukan kawen lah. . bertunang dulu . menandakan aku adalah milik dia & dia adalah milik aku hehe . kawen?biarlah kewangan masing-masing dah kukuh dulu. . huh, excitednya aku?hahaha dah lama aku menantikan saat ni tau. BAHAGIA sangat!! Doakan ya mudah-mudahan jadi . pastinya aku menjemput korang semua (berangan dulu ni) hahaha . INSYAALLAH