Followers

Sunday, December 5, 2010

cameron highlands

weekend lepas aku on trip to cameron highlands with my family. huh last aku naik cameron bape tahun lepas huhu. sebenarnya takde perancangan pun nak pegi sebab masa tu family aku baru jer balik dari Langkawi. tiba2 jer my mum cakap nak pegi cameron so kami pun brsiap2 lah. hehe. aku nak pegi pun sebab dah lama tak pegi n nak snap gambar =) mulanya aku ajak si dia pegi sama tapi, memandang kan dia baru balik kerja n letih so aku pergi dengan family aku je lah. Jum tengok gambar2 yang aku snap kat sana ^_^


dalam kereta ontheway to cameron highlands

-sayang-
ambik angin..hehe

lagaknya seorang boy..
(bukan playboy ya hihi)

sempat berhenti kat tepi jalan sebab nak snap gambar
hehehe...=)

nampak tak aku??
tengok btol2...hehe

berehat sekejap
masing-masing kelaparan..huhu




cantiknyaaaaa.....bunga tu kan...
heheheh.. =)

nie plak mamat jambu...
hihihih (jangan mara)

my mum n dady....



sedapnya strawberry =)

nak tak?? hihi
aummm....hihihihi...=)
dekat pear farm
anggur..
tomato kecik-kecik tu



antara gambar-gambar yg aku snap kt sana..
seronok dapat berkongsi dengan semua =)