Followers

Sunday, December 19, 2010

do you like dis blog...??


HYE !! ahahaha....
korang tahu tak apa "ask the flowers" nie??
act mulanya aku pun ta tahu la,tapi aku try jer masuk kan kat blog aku.
huu,rupanya benda 'alah' nie just a question to all followers if u all like me or no?
senang jer,korang dah follow blog aku yang tak 'kiut miut' ni kan?
especially all my followers yang ku hargai.
ha,lepas tu apakata korang rajin-rajin kan lah jari korang click kat box flowers aku tu.
sama ada korang like mizz.schumell atau tak..??
dan korang jugak bole tinggalkan komen-komen korang tau!
hehehe...mizz.schumell sangat MENGHARGAI pemberian flowers korang.
tak kisah lah kalu korang nak click "YES" or "NO"
sebab tu sume ikut KEIKHLASAN hati korang ok.
MIZZ.SCHuMELL akan terima apa saja kritikan korang yaww..! ^_^


btw,korang pun bole letak benda 'alah' nie kat blog korang gak.
tu pun kalau korang berminat,heheee...
tade la,just suka-suka nak tengok berapa ramai yang suka dan tak suka kita kan..??
hihihi...cubalah. korang bole click kat flowers box aku tu. 
tak pun,korang click je web ni terus.

http://www.pyzam.com/toys/view/mychristmastree

JANGAN LUPA tau give the flowers kat mizz.schumell.
mizz.schumell will be appreciate you muchhh...!!
THANKS TO ALL